Nauczyciele

Dyrektor SP i LO Amigo. Nauczyciel dyplomowany geografii i przedsiębiorczości. Absolwentka geografii na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na Politechnice Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Finanse. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji i socjoterapii, andragogiki, pedagogiki korekcyjnej, oligofrenopedagogiki. Stypendystka Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z geografii.

Wicedyrektor SP i LO AMIGO. Nauczyciel mianowany języka angielskiego. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka studiów podyplomowych: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończyła także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki i surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji i socjoterapii, andragogiki, pedagogiki korekcyjnej oraz dogoterapii. Terapeutka EEG Biofeedback I stopnia. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z języka angielskiego.

Nauczyciel dyplomowany matematyki, absolwentka matematyki na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnegoz matematyki. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej na kierunkach: edukacjai rewalidacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogika leczniczo – terapeutyczna, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika korekcyjna oraz oligofreopedagogika.

Nauczyciel dyplomowany wychowania fizycznego. Absolwentka Akademii WychowaniaFizycznego we Wrocławiu. Ukończyła studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osóbz niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki i surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki, integracji sensorycznej. Terapeutka RSA oraz EEG Biofeedback II
stopnia.

Nauczyciel dyplomowany matematyki i informatyki. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiegow Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osóbz niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera, a także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji oraz pedagogiki korekcyjnej. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu
maturalnego z matematyki.

Absolwentka pedagogiki opiekuńczej z terapią i pracy socjalnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Nauczyciel początkujący. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie: surdopedagogiki, tyflopedagogiki, resocjalizacji, socjoterapii, oligofrenopedagogiki, edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, integracji sensorycznej. Kwalifikacje w zakresie obsługi kapsuły OxyBed Maxi Steel Plus (komora hiperbaryczna).

Nauczyciel dyplomowany języka niemieckiego. Absolwentka filologii germańskiej oraz podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, pedagogiki korekcyjnej, nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z języka niemieckiego. Współuczestniczy w opracowywaniu i realizacji szkolnych projektów w ramach programu Erasmus+.

Nauczyciel mianowany języka niemieckiego. Absolwentka filologii germańskiej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych z zakresu resocjalizacji oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej, pedagogiki korekcyjnej oraz nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z języka niemieckiego.

Nauczyciel dyplomowany języka angielskiego. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji i socjoterapii, pedagogiki korekcyjnej oraz dogoterapii. Egzaminator OKE z zakresu egzaminu maturalnego z języka angielskiego.

Nauczyciel dyplomowany chemii. Absolwentka Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie podstaw przedsiębiorczości, pedagogiki leczniczej i resocjalizacji, andragogiki, rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki korekcyjnej, oligofrenopedagogiki, tyflopedagogiki. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z chemii.

Nauczyciel dyplomowany edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii zajęciowej, surdopedagogiki, tyflopedagogiki, a także edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki, pedagogiki korekcyjnej z integracją sensoryczną oraz gimnastyki korekcyjnej.

Nauczyciel mianowany języka polskiego, etyki. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz neurologopedii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia podyplomowe: psychologiczne wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży, pedagogika lecznicza, resocjalizacja, pedagogika korekcyjna oraz nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego, oligofrenopedagogika. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z języka polskiego. Opiekunka gazetki szkolnej „Amigo – Bo każdy jest ważny!” oraz koła dziennikarskiego. Terapeutka EEG Biofeedback I stopnia.

Nauczyciel mianowany informatyki i fizyki. Absolwentka fizyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz pedagogiki ze specjalnością z zakresu terapii pedagogicznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Ukończyła podyplomowe studia informatyka dla nauczycieli na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki oraz pedagogiki korekcyjnej. Terapeutka EEG Biofeedback I stopnia.

Nauczyciel mianowany, pedagog specjalny, absolwentka biologii na Wydziale Nauk o Ziemi Uniwersytetu Wrocławskiego, studia podyplomowe – chemia z elementami informatyki w liceum na Uniwersytecie Wrocławskim, kurs kwalifikacyjny pedagogiki leczniczej. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera oraz oligofrenopedagogiki.

Psycholog, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada II stopień specjalizacji zawodowej w zakresie udzielania pomocy psychologiczno–pedagogicznej dzieciom i młodzieży. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu z zakresu psychoprofilaktyki, diagnozy i elementów psychoterapii w poradnictwie psychologicznym. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu Organizacji i Zarządzania Oświatą. Absolwentka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty, certyfikowany mediator. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej na kierunkach: edukacja i rewalidacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogika leczniczo – terapeutyczna, pedagogika resocjalizacyjna oraz oligofrenopedagogika. Posiada kwalifikacje w zakresie obsługi kapsuły OxyBed Maxi Steell Plus (komora hiperbaryczna).

Nauczyciel mianowany matematyki. Doktor nauk technicznych Politechniki Wrocławskiej. Ukończył studia podyplomowe w zakresie matematyki z informatyką oraz pedagogiki, a także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, socjoterapii, andragogiki.

Nauczyciel kontraktowy, absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu na kierunku psychologia kliniczna. Ukończyła studia podyplomowe w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii z interwencji kryzysowej. Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży. Certyfikowany diagnosta ADOS. Studia podyplomowe: edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, pedagogika resocjalizacyjna, socjoterapia.

Nauczyciel mianowany, pedagog specjalny, neurologopeda. Ukończyła studia podyplomowe z bibliotekoznawstwa oraz pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji i andragogiki, pedagogiki korekcyjnej, pedagogiki kompensacyjnej i włączającej. Wykładowca WWSZIP. Terapeutka EEG Biofeedback III stopnia, RSA i AVS.
Współuczestniczy w opracowywaniu i realizacji szkolnych projektów w ramach programu Erasmus+.

Nauczyciel mianowany języka angielskiego. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji i socjoterapii, pedagogiki korekcyjnej. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z języka angielskiego. Terapeutka EEG Biofeedback I stopnia.

Nauczyciel mianowany religii. Absolwentka Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, nauczania wczesnoszkolnego, andragogiki, oligofrenopedagogiki oraz edukacji osób ze spektrum autyzmu.

Nauczyciel kontraktowy plastyki i techniki, specjalista w zakresie arteterapii. Absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej oraz Wyższej Szkoły Teologiczno-Humanistycznej. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, oligofrenopedagogiki, pedagogiki korekcyjnej.

Nauczyciel dyplomowany muzyki i muzykoterapeuta. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z muzykoterapii oraz z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej oraz resocjalizacji, oligofrenopedagogiki, pedagogiki korekcyjnej. Posiada kwalifikacje w zakresie obsługi kapsuły
OxyBed Maxi Steel Plus (komora hiperbaryczna).

Psycholog, arteterapeuta, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi z zakresu arteterapii oraz Państwowe Pomaturalne Studium Animatorów Kultury i Bibliotekarzy na kierunku arteterapia. Ukończyła Studium terapii behawioralno-poznawczej w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych oraz szkolenie mediatorów – 74 Szkoła Mediacji. Studia podyplomowe: resocjalizacja, socjoterapia oraz edukacja i rewalidacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera, oligofrenopedagogika. Certyfikowany diagnosta ADOS-2. Studia podyplomowe na SWPS – kryzys i interwencje kryzysowe.

Absolwentka matematyki na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Nauczyciel kontraktowy. Ukończyła studia podyplomowe Coaching z elementami psychologii na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera oraz resocjalizacji i pedagogiki leczniczo-terapeutycznej. Egzaminator OKE z matematyki w zakresie egzaminu maturalnego i egzaminu ósmoklasisty.

Nauczyciel kontraktowy matematyki oraz informatyki. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, ukończył Podyplomowe Studium Pedagogiczne na Politechnice Wrocławskiej oraz studia podyplomowe z zakresu: resocjalizacji, pedagogiki leczniczo-terapeutycznej, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera oraz pedagogiki korekcyjnej, oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki, tyflopedagogiki.

Nauczyciel mianowany języka polskiego. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe: rehabilitacja dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych – kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i rewalidacji oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki oraz edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, pedagogiki korekcyjnej oraz nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego, a także egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego, w tym oceniania arkuszy egzaminacyjnych z symbolem 700, 800 i 900. Opiekun dydaktyczny uczniów z wadą słuchu (znajomość Polskiego Języka Migowego na poziomie B2).

Nauczyciel dyplomowany matematyki, doradca zawodowy. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji oraz pedagogiki korekcyjnej. Realizuje programy Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz prowadzi cykl warsztatów „Moja pierwsza praca”. Jest opiekunem firmy uczniowskiej ‘Manufaktura pod
Parasolem’. Współuczestniczy w opracowywaniu i realizacji szkolnych projektów w ramach programu Erasmus+. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z matematyki.

Nauczyciel mianowany języka polskiego. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera, a także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki oraz surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej i resocjalizacji, andragogiki, pedagogiki korekcyjnej oraz nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. Współuczestniczy w opracowywaniu i realizacji szkolnych projektów w ramach programu Erasmus+.

Nauczyciel mianowany matematyki. Absolwentka matematyki na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera, a także studia z pedagogiki specjalnej w zakresie tyflopedagogiki, surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, socjoterapii oraz pedagogiki korekcyjnej. Egzaminator OKE z matematyki z zakresu egzaminu maturalnego i egzaminu ósmoklasisty. Koordynatorka konkursu Światowych Dni Tabliczki Mnożenia.

Absolwent pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną w Szkole Głównej Krajowej w Warszawie. Nauczyciel początkujący. Studia podyplomowe w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, oligofrenopedagogiki, pedagogiki leczniczej, edukacji i rehabilitacji osób ze spektrum autyzmu, resocjalizacji, socjoterapii, pedagogiki korekcyjnej z integracją sensoryczną. Licencjonowany trener koszykówki Międzyszkolnego Klubu Sportowego MOS Wrocław.

Nauczyciel fizyki, matematyki i informatyki. Nauczyciel początkujący. Absolwent astronomii oraz fizyki na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył studia podyplomowe z zakresu: edukacji i rewalidacji osób ze spektrum autyzmu, resocjalizacji, surdopedagogiki, pedagogiki korekcyjnej, tyflopedagogiki, oligofrenopedagogiki, gier i grywalizacji w edukacji. Miłośnik podróżowania, wędrówek górskich i narciarstwa biegowego.
Uczestnik kilku zawodów narciarskich, m.in. Biegu Piastów. Zwycięzca XVIII Maratonu Matematycznego, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów matematycznych w kraju. Popularyzator nauki, a w szczególności astrofizyki.

Nauczyciel mianowany historii, wiedzy o społeczeństwie, filozofii. Absolwent historii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył studia podyplomowe w zakresie filozofii i etyki oraz surdopedagogiki, a także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki oraz pedagogiki korekcyjnej. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z historii. Opiekun szkolnego koła historii i filozofii.

Nauczyciel dyplomowany biologii, edukacji dla bezpieczeństwa oraz wychowania do życia w rodzinie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia licencjackie z zakresu dietetyki w Niepublicznej Wyższej Szkole Medycznej we Wrocławiu oraz podyplomowe studia Promocji Zdrowia na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz studia podyplomowe: z socjoterapii, tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki, pedagogiki korekcyjnej, oligofrenopedagogiki oraz dogoterapii. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z biologii. Koordynator Promocji Zdrowia w szkole.

Nauczyciel mianowany języka polskiego, nauczyciel akademicki, popularyzator wiedzy. Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją historia i kultura Żydów polskich. Od lat uczy języków: polskiego i hebrajskiego. W Katedrze Judaistyki wykłada „Wprowadzenie do judaizmu” oraz język hebrajski. Przygotowuje i prowadzi warsztaty oraz popularne wykłady otwarte promujące wiedzę. Ukończył studia podyplomowe z pedagogiki
specjalnej na kierunkach: edukacja i rewalidacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogika leczniczo – terapeutyczna, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika korekcyjna, nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego oraz surdopedagogika, tyflopedagogika, oligofrenopedagogika.

Nauczyciel mianowany wychowania fizycznego. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz Instytutu Kultury Fizycznej w Krośnie o specjalności gimnastyka korekcyjna. Ukończył studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie tyflopedagogiki, surdopedagogiki, pedagogiki leczniczej oraz resocjalizacji, andragogiki, integracji sensorycznej i dogoterapii. Trener II klasy pływania sportowego. Jest również trenerem profesjonalnej drużyny triathlonowej „TMT” Wrocław. Kurs trenera personalnego z akredytacją REPS oraz instruktora siłowni.

Nauczyciel dyplomowany języka angielskiego. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, oligofrenopedagogiki, terapii uzależnień i współuzależnień, psychodietetyki, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, pedagogiki korekcyjnej i psychotraumatologii, nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. Egzaminator OKE z zakresu języka angielskiego. Studia magisterskie z psychologii klinicznej i osobowości.

Nauczyciel dyplomowany przedsiębiorczości, BIZ-u, wiedzy o społeczeństwie i HIT-u. Absolwent studiów podyplomowych z religioznawstwa oraz marketingu i zarządzania. Ukończył także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera. Egzaminator OKE w zakresie egzaminu maturalnego z wiedzy o społeczeństwie.

Pedagog specjalny, terapeuta, nauczyciel mianowany. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze oraz Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej. Specjalista z zakresu oligofrenopedagogiki. Absolwentka studiów podyplomowych z pedagogiki specjalnej w zakresie: tyflopedagogiki, surdopedagogiki, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, pedagogiki leczniczej, resocjalizacji, andragogiki, integracji sensorycznej. Terapeuta EEG- Biofeedback i RSA- Biofeedback. Kwalifikacje w zakresie obsługi kapsuły OxyBed Maxi Steel Plus (komora hiperbaryczna).

Wsparcie edukacyjne osób przybywających z Ukrainy –
wypełnij formularz zgłoszeniowy!
Znasz języki wschodniosłowiańskie? Jesteś studentem, nauczycielem lub wykładowcą? Chcesz wesprzeć edukacyjnie młodych ludzi przybywających z Ukrainy? Jeśli możesz pomóc w ten sposób, to zachęcamy do wypełnienia formularza dostępnego na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki. Za jego pośrednictwem można zaoferować pomoc edukacyjną dla dzieci i młodzieży z Ukrainy oraz określić rodzaj wsparcia.

 

Formularz zgłoszeniowy

Na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki udostępniliśmy formularz rejestracyjny dotyczący wsparcia edukacyjnego dzieci i młodzieży z Ukrainy. Za jego pośrednictwem można zaoferować pomoc edukacyjną i określić jej formę.

Formularz zbiera podstawowe informacje, które zostaną automatycznie przekazane do właściwego koordynatora wojewódzkiego przy kuratorium oświaty. Koordynatorzy będą kontaktowali się z wolontariuszami w miarę pojawiających się potrzeb.

W sposób szczególny do angażowania się w wolontariat edukacyjny zachęcamy nauczycieli, studentów i wykładowców. Niezwykle cenne będzie wsparcie osób znających języki wschodniosłowiańskie (ukraiński, rosyjski czy białoruski). W pomoc edukacyjną mogą się także włączyć przedstawiciele organizacji pozarządowych, firm i stowarzyszeń.

Zachęcamy do włączenia się w wolontariat edukacyjny! 

Źródło MEiN: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/wsparcie-edukacyjne-osob-przybywajacych-z-ukrainy–wypelnij-formularz-zgloszeniow

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Plac Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław